מבט מקרוב על ה- X Air Jordan 2 הנמוך “שחור” נמוך

לחלוטין אף אחד לא ציפה ל- X Air Jordan 2 הנמוך “שחור” נמוך. כאשר הם דלפו לראשונה בחודש שעבר, אפילו מבפנים בתעשייה התבלבלו עליהם, עם הרבה אפילו קראו להם זיופים וזיופים. עם זאת, נראה כי וירג’יל אפלו ללא ספק עובדת על שיתוף הפעולה הקרוב הזה, וכעת אנו בוחנים מקרוב!

הומאז ‘לאחד נעלי הספורט המוערכות ביותר של מייקל ג’ורדן שיצרו אי פעם, “השחור” נוצר בהשראת אחד מצבעי ה- OG של אייר ג’ורדן 2. הצללית שנוצרה במקור בשנת 1987, נוצרה על ידי ברוס קילגור והייתה באיטליה לתחושת לוקס נוספת. אמנם איננו בטוחים לחלוטין אם תעשה שם הגרסה החוצה-לבן הזו או לא, אך אין ספק שהיא נראית די פרימיום. עם מרקמי עור שונים לתוספת עומק, ניקוב בסגנון ברוג מציעים אסתטיקה לבושה שדי לא נשמעת בעולם נעלי הכדורסל.

תמונה באמצעות SneakerKnockerZllc
Int’l Shipping

ראה עוד

תמונה באמצעות SneakerKnockerZllc
Int’l Shipping

ראה עוד

חתימתו של MJ נשרטה על פני הלוח הצדדי לרוחב, ואילו הקיר המדיאלי נשמר לחתימה על נייקי X-לבן המפרט שכולנו מכירים ואוהבים. הכדורסל הכנפי האגדי מחייך את הלשון בגוון “כחול מלכותי”, ומעניין באופן מעניין, מדרס האווירי מתחת לרגליים מקבלים חיצוני סדוק לאווירה וינטאג ‘, שלמרות שהוא מפוקפק, הוא דבר שגדל אט אט עלינו.

כמעט שום דבר אחר לא ידוע על ה- X-Nike Air Jordan 2 הנמוך “שחור” נמוך ברגע זה בזמן, אך אנו יודעים בוודאות שהם ישיקו אצל סוחרים נבחרים ב- 23 בספטמבר לצד “הלבן”. תן לנו לדעת מה אתה חושב על הקולאב הקרוב הזה, ובעוד שאתה כאן, הנה איך אתה יכול להתמודד עם אוסף ה- X Nike Dunk Low “הקיץ היקר”!

תמונה באמצעות SneakerKnockerZllc
Int’l Shipping

ראה עוד

תמונה באמצעות SneakerKnockerZllc
Int’l Shipping

ראה עוד

Posted in Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published.