מבט מקרוב על התמונה התחתונה X Nike Air Max 720

דרך LDN2HK
עברו כשמונה חודשים מאז שהצטיינו בפעם האחרונה של ה- Undercover X Nike Air Max 720, ועכשיו, בזכות אוצר בגדי הרחוב @LDN2HK, אנו מקבלים את המראה הקרוב ביותר שלנו ועם זאת בשיתוף הפעולה הצפוי. התמונות הללו נצפתה לראשונה במהלך חלון הראווה של שבוע האופנה של התווית היפנית מוקדם יותר השנה, תמונות אלה מגיעות יום אחד בלבד לאחר שג’ון טקהאשי חשף את Gyakusou X Nike Air Zoom Pegasus 36.

עליון הרשת המהונדס מתהדר בתכנית צבע ייחודית במיוחד, צבוע בגוון צהוב בולט, ואילו אלמנטים שחורים התגנבות מופיעים על פני הלשון והדרסה הבינונית, מנומר בעיצוב פיצוץ צבע שבוודאי לסובב ראשים. אם כבר מדברים על שולית הביניים, הוא נמדד בעובי של 38 מ”מ עצום ועשוי מעל 70% פסולת ממוחזרת. זה מעוטר גם בביטוי “אנחנו גורמים לבגדים לא לרעש” לאורך העקב לקבלת הצהרה נועזת.

תמונה דרך LDN2HK
כמובן, איננו יכולים לדבר על AM720 זה מבלי להזכיר את מערכת השרוך. במקום שרוכים קונבנציונליים, טקהאשי החליף אותם בזוג סרטי חום משיי שמוסיפים נגיעה של מותרות לעיצוב.

ה- Undercover X Nike Air Max 720 אמור לצאת ב -31 באוקטובר ב- Nike ו- Select Stockers. כמו כן, מגיעים לשני צבעים אחרים, יידעו אותנו אם הייתם מתמודדים, וודאו שתשמרו אותו נעול אצל הספק היחיד לרכילות החמה ביותר שיש לעולם הסניקרס להציע!

Posted in Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published.