מבט ברגל על ​​אייר ג’ורדן 6 “ג’ינס שטוף”

לאוויר ג’ורדן 6 היה גיהינום אחד של שנה. מ- Ultra Triming Collabs עם PSG, מעמד חברתי, כמו גם, כמובן, טרוויס סקוט, ועד טיפות GR מבוקשות במיוחד, נראה כי נייקי עומדת לסיים את 2019 במפץ עם אייר ג’ורדן 6 “ג’ינס שטף”, כמו ובכן, אנו לוקחים את המראה הראשון שלנו ברגל!

תמונה באמצעות הנזויס
תמונות באדיבות Sneaker Insider @hanzuying, “הג’ינס השטוף” הוא בדיוק איך שזה נראה. פרטי עור שזוף מעודכנים בגוונים שונים של ג’ינס, הופכים את השיטה שלהם ללשון, ואילו מחנה אדומה בוהקת פוגעת במערכת השרוך ​​- תוכנית צבע אשר ללא ספק מושפעת מאוד על ידי לוי. למעשה, בחודש אוגוסט, השמועות עלו כי רמזה על AJ6 של לוי פוטנציאלי, כמו גם זה יכול להיות זה פשוט.

למטה, תגלו מדרסת אוויר צבעונית “מפרש”, כמו גם זה מרופד עם גומי חיצוני גומי שחור למתיחה לאורך זמן עם כל שלב. עיגול הכל ממנו הנושא המסורתי של ג’אמפמן רקום על העקב, וכתוצאה מכך מראה מותאם.

תמונה באמצעות הנזויס
על פי המקורות שלנו, אייר ג’ורדן 6 “ג’ינס שטוף” ייפול ב -28 בדצמבר. זה טרם אושר רשמית, לכן וודא שאתה שומר על עיניך קלוף בספק היחיד, כמו גם שנאפשר לך להבין ברגע שמשהו מוצק יעבור! האם תוסיף את אלה לסיבוב שלך? תודיע לנו!

Leave a Reply

Your email address will not be published.