מבט טוב יותר בפורום Prada X Adidas “Black” Low “Black”

אנו לא מבינים מה מתכנן פראדידס, אולם כל מה שאנחנו רוצים מושבים בשורה הראשונה. לאחר שנצץ ב”לבן “מוקדם יותר השבוע, אנו מסתכלים כעת על הפורום של פראדה X אדידס” שחור “נמוך, כמו גם הם חלקים כמו שהם באים. אנו מבינים כי מדריכי הכושר “משולש שחור” יכולים להיות קצת מפוקפקים, אולם אין שום ספק במוחו של אף אחד שאלו מבוצעים ללא דופי.

כשהם מגיעים לתצורה התגנבות המושלמת לחודשי החורף העומדים לפנינו, פורום זה נוצר באיטליה מבחירה של עור עגל משובח. תפרים ידיים ריצות על כל הנעל לאסתטיקה מותאמת, ואילו שלושה מיתוג פסים גולשים להפליא על פני הפאנלים הצדדיים הרוחביים כמו גם המדיאליים.

תמונה דרך Hidden.ny
Int’l Shipping

ראה עוד

תמונה דרך Hidden.ny
Int’l Shipping

ראה עוד

מיתוג “פראדה מילאנו” שמנמן מעטר את הלשון באפקט תלת ממדי, כמו גם כמובן, אינך יכול לדבר על שותפות אדידס חמה גבוהה זו מבלי לדון בכיס הרוכסן מלפנים ששומר על פי האסתטיקה התועלתנית של RAF סימונס, מנהל משותף של המנהל של התווית המתקדמת.

אנחנו לא מבינים מתי ישיק הפורום של פראדה X אדידס “Triple Triple Black”, אולם הנה מקווה שזה מוקדם יותר מאשר מאוחר יותר! הבה נבין מה אתה מאמין בשותפות אולטרה פרימיום זו, כמו גם בחדשות הקשורות, הבית לבדו X אדידס פורום נמוך צפוי להופיע לחג המולד!

תמונה דרך Hidden.ny
Int’l Shipping

ראה עוד

תמונה דרך Hidden.ny
Int’l Shipping

ראה עוד

Leave a Reply

Your email address will not be published.