ה- Yeezy משפר 700 Mnvn “שטף הדבש” עדיין זמין!

ובכן, בהחלט לא ציפינו ש- Yeezy לשפר 700 MNVN “שטף דבש” יושב! התוספת הנוכחית למערך “המיניוואן” של קניה ווסט, אם שנות ה -700 שאתה רוצה תמיד למכור בשבריר שנייה, אתה במזל, מכיוון שהצבע הצבעוני החובה הזה עדיין זמין אצל סוחרים כמו צאצאים!

אחת הצלליות המיוחדות ביותר של Yeezy אי פעם, “שטף הדבש” מפרק את נעל האבא הקלאסית, ומחליף את הבנייה הרגילה של עור הפרימיום והזמש בניילון אטום למים שהוא חלק למגע. לדופן הרוחבי תמצא “700” עצום המצופה 3 מ ‘רפלקטיבית, בעוד שהצד המדיאלי הושאר ריק. מערכת השרוך ​​הבלתי מוגבלת של YE מופיעה כאן, תוך דמיון בולט למערך שנמצא בדגמים כמו ה- QNTM.

Int’l Shipping

קנה עכשיו

Int’l Shipping

קנה עכשיו

כמובן, זה לא יהיה MNVN ללא תוספת של אדידס משפרת את המדרס מתחת לרגליים. אלה מצוירים בתכנית צבע שחורה-שחורה, אלה הטובים ביותר לשבועות הרטובים והסוערים קדימה. כדי לסיים את הכל, ניתן למצוא פירוט ממותג משותף על מדרס האורתוליטי בפנים, ומסיים את העיצוב העולמי האחר.

הזמין כעת ל- COP ב- Offspring, Adidas Yeezy משפר 700 mnvn “שטף דבש” הוא חובה מובטחת לכל סיבוב עונתי! יידע אותנו אם הצלחת לבטוח את גודלך, ובעוד שאתה כאן, אתה יכול באותה מידה לבחון מקרוב את Yeezy Leave 700 “Wash Orange”!

Int’l Shipping

קנה עכשיו

Int’l Shipping

קנה עכשיו

Posted in Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published.