ה- BTS X McDonald’s X Nike TN Air Max Plus “McNugget Meal” חלק כמו חמאה

Hallyu, מונח סיני שמשווה ישירות ל”גל קוריאני “, משמש כדי להסביר את הצמיחה הנפוצה של תרבות הפופ הדרומית קוריאנית, עם זאת, לא רק באסיה באופן גלובלי-עוטף את כל הדברים הקשורים למוזיקה, סרטים, דרמות, אוכל, טיפוח העור, כמו גם הרבה יותר. ההגה של התחושה ההולכת וגוברת הזו? K-pop (קיצור למוזיקת ​​פופ קוריאנית). קבוצות כמו Blackpink, פעמיים, כמו גם Red Velvet, בסופו של דבר היו יותר גלויות מעבר לים, כמו גם בעיקר BTS, שרק לאחרונה איחדו כוחות עם מקדונלד’ס משותפת של מזון מהיר עולמי לארוחת עופות מיוחד ו עם זאת בדיוק איך זה קשור במדויק לנעלי ספורט? נולדו מהידיים החדשניות של האמן הסינגפורי @josiahchua, יש לנו מבט טוב יותר על ה- BTS X McDonald’s X Nike TN Air Plus “McNugget Meal”, כמו גם כל מה שאנחנו יכולים להצהיר זה שהוא חלק כמו חמאה!

בעוד שמעטים עשויים רק להרחיק את הארוחה המוגבלת בזמן על ידי כיפוף תמונות בגרם, צבא מן המניין, שם הפנדום הרשמי של BTS, שמרו על מקרי המסך. עם זאת, אוהד Sneakerhead-Slash-BTS צ’ואה לקח את זה עוד יותר על ידי מיזוג שניים מהמועדפים שלו לאחד.

בעזרת מדריכי הכושר הרטרו-קלאסי-קלאסי של המותג סוווש משנת 1998 כשלב הבכורה להרכב שלו, צ’ואה דגמה היטב את הפאנלים של נייק TN Air Max Plus לתיבת McNugget כמו גם כוס השתייה כדי להקליד את שכבותיו.

על פני הצווארונים המדיאליים, תגלו נרתיק המאפשר לכם לאחסן נאגטס עופות-הדומים מאוד לכיסי המניות של אייר ג’ורדן של טרוויס סקוט 6. כמובן, ארוחה של BTS McNugget לא תהיה מוחלטת ללא הקאג’ון המהדורה המיוחדת כמו גם רוטב טבילה צ’ילי נפלא המשמש ככף הרגל של דובראס תחרה.

תמונה דרך Josiahchua

תמונה דרך Josiahchua
גוון של מעילים סגולים בסגנון כולו-פוטנציאל הנהון ישיר לאלבום הקבוצות שכונה “BTS, הכי טוב” או “אהבה את עצמך: תשובה” משנת 2018. נעלי נייקי המותאמות אישית מעוגלות עם פרטים ממותגים משותפים כמו McDonald’s Deboginishipe Mistugenise Mistugenise בנוסף ללוגו של Scouts Bulletproof Scouts.

אין ספק כי ה- BTS X McDonald’s X Nike TN Air Max Plus “McNugget Meal” הוא גריל אולטימטיבי עבור אוהדי בנגטן בויזים רבים שם בחוץ. מחפש לשים יד על זוג? פוטנציאל קשה יותר מאשר להשיג מושבים בשורה הראשונה בסיבוב ההופעות הבא של BTS. אם אתה רוצה להקדים את שחרור הנייקי האחרון איתנו ממש כאן אצל הספק היחיד, הישאר נעול בכל ערוצי הרשת החברתית שלנו. בחדשות הקשורות, נייקי דאנק נמוך “דרום קוריאה” מושפעת מדגל המדינה.

תמונה דרך Josiahchua

תמונה דרך Josiahchua

Leave a Reply

Your email address will not be published.