ה- Readymade X Nike Blazer Mid סוף סוף מקבל תאריך שחרור!

במה שיכול להיות אחד השיתופים המוזרים והנפלאים ביותר של השנה, ל- Readymade X Nike Blazer Mid סוף סוף יש תאריך שחרור. תחילה דלף בחזרה ליל כל הקדושים, ההופעה של יוטה הוסוקאווה על הקלאסיקה של שנות ה -70 אינה דומה לשום דבר שראינו בעבר, ובכנות, זו כנראה הסיבה שאנחנו אוהבים את זה כמו שאנחנו עושים.

כאילו מישהו הניח את הבלייזר באמצע ושילב במשך שלושים שניות, הנעל ReadyMade היא פירוק בצורתו המטורפת ביותר. בעבודה על בסיס ניילון שחור, מוטיבים CAMO עושים את דרכם על פני הצווארון והלשון בעוד הצדדים הרוחביים והמדיאליים מעוטרים בסוווש מעוות שבוודאי יסתובב ראשים. שרוכי חבלים עבים קושרים הכל יחד עם קלטות צינורות Aglets, ומעניקים לקולב התאמה וגימור מחוספסים נוספים.

תמונה באמצעות Hanzuying

תמונה באמצעות Hanzuying

תמונה באמצעות Hanzuying
כמובן, אינך יכול לדבר על נייקי קולאב הזה בלי להזכיר את הכרטיסייה המשיכה הגדולה סביב הגב ואת מדרס הביניים שנשאר לא גמור. השמועה גם כן כי כל הנעל מעוצבת מחומרים מעוצבים, אם כי טרם אושר רשמית.

הצפוי להשיק לצד שני צבעים נוספים ב27- בפברואר, נועד לרדימד X Nike Blazer Mid כדי לסובב ראשים לאן שאתה הולך. תן לנו לדעת אם אתה תביא את שיתוף הפעולה המטורף הזה, ובזמן שאתה כאן, אתה יכול להתקרב עם ה- Sacai X Nike Blazer Low “ירוק קלאסי”!

תמונה באמצעות Hanzuying

תמונה באמצעות Hanzuying

תמונה באמצעות Hanzuying

Posted in Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published.