ה- PUSHA T X ADIDAS OZWEEGO ‘King Push’ יורד החודש

פושא לא זר כאשר הוא נוגע לצללית אדידס אוזוויו. אף על פי שאף אחד משיתופי הפעולה שלו שהוכרזו בעבר לא הוצא לציבור, הוא חשף כעת שני צבעים חדשים בלעדיים שבטוח ישדרגו כל אוסף העונה. משחרר כחלק מקולקציית ‘קינג פוש’, הנה כל מה שאתה צריך לדעת!

בניגוד לשמנת הקודמת שלו Ozweegego, שבוטל לאחר מכן, שני הזוגות החדשים הללו צבועים בטונאל טלינג ובצבע צבעוני שחור עם מבטאים ניאון המציגים לאורך כל הדרך. עם עליון רשת מלא, לוחות זמש עושים את דרכם אל מערכת העקב ושרוך, שם תמצאו זוג שרוכי חבלים עבים שרצים לאורך כל הדרך. תוכלו לראות גם את הצנרת הקלאסית שעוברת סביב הגב, ומתייחסת לאוזוויגו המקורי שפגע במדפים בשנות ה -90.

תמונה באמצעות אדידס

תמונה באמצעות אדידס
למטה, קיים מדרסת אמצע אמצעית מעוצבת באגרסיביות, המספקת נוחות וריפוד שנמצאת באמת ברמה אחרת. לאחר מכן זה מעוגל עם מדרס “קינג דחיפה” בהתאמה אישית, מסיים את העיצוב.

נשיא המוזיקה הטוב מעולם לא שירת צללית מלבד אדידס EQT, כך שזו תהיה מהדורה די מרגשת. אם אתה רוצה זוג, ה- Pusha t x Adidas Ozweego ‘King Push’ אמור לרדת ב -16 בנובמבר, אז וודא שאתה שומר עליו נעול ונודיע לך ברגע שנכנס מידע נוסף! איזה צבע תשתולל? האם זה יכול להיות התמוטטות הסניקרס הטובה ביותר שלו עד כה? תן לנו לדעת מה בראש שלך!

תמונה באמצעות אדידס

תמונה באמצעות אדידס

Leave a Reply

Your email address will not be published.